Otros perfiles
Fins al 25-10-2024
Contracta ara el teu nou MyBox i emporta’t una Targeta Regal de fins a 600 €*
- Targeta Regal de 50 € en contractar un producte MyBox nou inclòs en la promoció si ja tens un producte dels que hi donen dret.
- Targeta Regal de 75 € per cada nou MyBox contractat si contractes 2 productes MyBox nous inclosos en la promoció.
- Targeta Regal de 100 € per cada nou MyBox contractat si contractes 3 o més productes MyBox nous inclosos en la promoció, fins a un màxim de 600 €.
A més, aconsegueix 3 anys gratis en una plataforma digital**
Si tens contractat un mínim de 3 productes que donen dret a la
promoció i almenys un l’has contractat durant la promoció activa.
Una assegurança de llar que cobreix totes les teves necessitats
Telèfon d'atenció a clients
MyBox:
900 50 50 40
El mateix preu mensual durant els tres primers anys1
Calcula el preu de la teva assegurança
Calcula el preu online
Tot són avantatges
L'assegurança MyBox Llar té la màxima protecció perquè cobreix els propietaris d'habitatges finalitzats i els llogaters davant dels sinistres que es produeixen a la llar. A més, com a especialistes en danys per aigua, oferim les millors cobertures adaptades a aquest tipus de sinistres, així com:
Actes vandàlics del llogater
Garantia àmplia del continent
Substitució de qualsevol pany de portes d'accés a l'habitatge, en cas de sostracció de les claus
Serveis diferencials com ara el manteniment anual gratuït, limitat a un servei per anualitat de l'assegurança, relacionat amb aixetes, radiadors, persianes, finestres, etc.
Protegim la teva vida digital afegint eines de ciberseguretat i oferint-te un servei d'assistència remota capaç de resoldre tots els teus dubtes tecnològics les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.
- Contractació ràpida i senzilla, sense necessitat de detallar joies (per valor inferior a 400 €) ni objectes de valor especial (per valor inferior a 3.000 €).
- Sense increments de preu ni repercussió de sinistralitat durant els tres primers anys de vigència de la pòlissa.
- 5 % de descompte en la modalitat de pagament anticipat per a clients de Banca Premier o Privada.
- Davant de qualsevol avaria o urgència, sigui l'hora que sigui i els 365 dies de l'any, truca'ns al 900 50 50 40 o al 91 125 98 41 i et garantim que atendrem les reparacions en menys de 24 hores: fins i tot dissabtes i diumenges quan es tracti de casos urgents.
- Reposició de béns a valor a nou (habitatge habitual).
- Per a habitatges habituals i amb capital de contingut contractat, s'ofereix l'ampliació de l'assegurança amb cobertures opcionals.
- Protecció integral amb la possibilitat de contractar assegurances complementàries, com són MyBox Electrodomèstics i MyBox Mascotes.
- Cobertura de responsabilitat civil familiar que et garanteix, com a propietari d’animals domèstics (gossos, gats o fures, sempre que no es destinin a activitats comercials i compleixin la reglamentació vigent respecte de la vacunació o les normes de seguretat), qualsevol dany a tercers que pugui ocasionar l’animal per un import de fins a 300.000 € (ampliable a 600.000 o a 1.500.000 €.
Cobertura obligatòria | Capital assegurat | Informació addicional |
Incendi, explosió, caiguda de llamp | 100 % | |
Acció sobtada de la calor (no climàtica) | 10 % | |
Robatori de contingut | 100 % | |
Desperfectes al continent i contingut per robatori | 100 % | |
Robatori d'efectiu | Màxim 300 € | |
Substitució de panys | 1 % contingut | Mínim de 360 € i màxim de 720 €. Per sostracció de les claus |
Robatori/atracament fora de l'habitatge habitual | 600 € | Només per a habitatge habitual |
Documents personals | 60 € | Inclou el DNI, el passaport o el permís de conduir. Només per a l'habitatge habitual |
Robatori a les dependències annexes: (tret de l'efectiu, les joies i objectes de valor) |
10 % | Màxim: 6.000 € |
Furt a l'habitatge habitual | 10 % | Efectiu no inclòs |
Danys per aigua | 100 % | |
Danys per l'escapament de combustible en dipòsits | 100 % | |
Oblit de tancar les aixetes | 100 % | |
Danys pel trencament de canonades per gelades | 100 % | |
Danys al contractant per filtracions de dutxa, lavabo, etcètera. | 100 % | |
Localització i reparació de canonades | 300 € | |
Desembús de canonades | ||
Trencament de vidres, marbres, pisa sanitària, vitroceràmiques | 100 % | Inclou pisa sanitària, marbres i de plaques vitroceràmiques |
Fenòmens atmosfèrics (pluja, vent, pedra, neu) | 100 % | No s’inclou el mobiliari de jardí |
Inundació | 100 % | No inclòs mobiliari de jardí |
Actes de vandalisme | 100 % | No s’inclou el mobiliari de jardí |
Fum | 100 % | No s’inclou el mobiliari de jardí |
Impacte d'objectes | 100 % | No s’inclou el mobiliari de jardí |
Ones sòniques | 100 % | No s’inclou el mobiliari de jardí |
Filtracions al continent | 600 € | |
Actes vandàlics dels llogaters | 3.000 € | Sempre que l'habitatge estigui destinat a lloguer pel seu propietari i tingui un contracte de lloguer que compleixi amb la Llei d'arrendaments urbans |
Desenfangament i extracció de llots | 4 % | |
Despeses d'extinció, salvament i desenrunament | 100 % | |
Danys estètics del continent |
1 % |
Mínim de 1.800 € i màxim de 4.500 €. Si a conseqüència d'un sinistre cal reemplaçar diverses rajoles de la cambra de bany, però no se'n troben recanvis amb la mateixa forma o decoració, se substituiran també les no danyades per restablir l'harmonia estètica. |
Reconstrucció de documents | 2 % contingut | Mínim de 900 € i màxim de 3.000 €. Només per a l'habitatge habitual |
Danys elèctrics | 100 % continent 5 % contingut (aparells elèctrics) |
Per a aparells elèctrics: mínim de 3.000 € i màxim de 6.000 €, sempre que siguin danys causats per curtcircuit o per una pujada o baixada brusca de tensió |
Deteriorament d'aliments o de medicaments refrigerats | 300 € | Només per a l'habitatge habitual |
Pèrdua de lloguers / inhabitabilitat de l'habitatge | 10 % | Màxim 2 anys d'indemnització |
Garantia àmplia continent (tot risc accidental) | 100 % | |
Responsabilitat civil: del continent, del contingut o de l'usuari o familiar | 300.000 € | Ampliable a 600.000 € i 1.500.000 €. Danys causats a tercers a l'interior de l'habitatge o zones comunes, imputables a l'assegurat |
Assistència a la llar | Inclosa | |
Manteniment | Inclosa | Limitat a un servei per anualitat de l'assegurança. Més informació |
Protecció jurídica | 6.000 € | Indemnització màxima per anualitat |
Cobertures opcionals |
Capital assegurat | Informació addicional |
Joies | 25 %, màx. 10.000 € | La cobertura addicional per a joies fa referència a objectes d'or i platí, perles i pedres precioses de valor unitari superior a 400 € (si el valor unitari no supera aquesta xifra, s'inclouen automàticament en el capital de contingut). El capital mínim assegurable és de 4.000 € en concepte de joies. |
Objectes de valor | 25 %, màx. 10.000 € | La cobertura addicional per a objectes de valor fa referència als objectes de pell, col·leccions filatèliques i numismàtiques, antiguitats i objectes d'art que no continguin or ni pedres precioses, així com els objectes de plata o marfil, valor unitari del qual sigui superior a 3.000 € (si el valor unitari no supera aquesta xifra, s'inclouen automàticament en el capital de contingut). El capital mínim assegurable és de 8.000 € en concepte d'objectes de valor. |
Mobiliari de jardí | 5 % | |
Protecció jurídica | Cobertura opcional en habitatges secundaris (indemnització màxima de 6.000 € per anualitat) |
Dins el contingut de l'habitatge trobem les joies i els objectes de valor. Tant les joies com els objectes de valor tenen assignat un capital màxim per sinistre. Això significa que, en cas de sinistre, la indemnització que es pagarà serà equivalent a l'import dels danys, amb el màxim del capital fixat per a cadascun.
Exemple: Imaginem que el conjunt d'objectes de valor té un cost de 7.800 €, i el de les joies és de 4.800 €. Si per robatori o una altra causa coberta en la pòlissa es perdessin 6.000 € en objectes de valor i 3.000 € en joies, la indemnització seria idèntica als imports de la pèrdua, és a dir, 6.000 € i 3.000 € respectivament.
Amb MyBox Llar es podrà ampliar l'assegurança amb les següents cobertures opcionals de contractació conjunta, sempre que es contracti capital de contingut i l'habitatge sigui d'ús habitual (per a propietaris o inquilins):
Cobertures ampliades |
Informació addicional |
Garantia àmplia de contingut |
Nova cobertura amb un capital a primer risc de 1.200 € |
Robatori fora de la llar | Augmentem l'import a primer risc en robatori fora de la llar a 1.200 € |
Responsabilitat civil del personal domèstic | Ampliació de l'RC per cobrir el personal domèstic (donat d'alta a la Seguretat Social), pels seus actes o omissions negligents |
Responsabilitat civil VMP (vehicles de mobilitat personal) | Cobrim la responsabilitat civil dels vehicles de mobilitat personal (VMP) per donar cobertura a tot el nucli familiar fins a 60.000 € |
Servei de manetes | Servei de manetes amb dos serveis a l'any, de dues hores cadascun, addicionals al servei de manteniment |
Servei d'Assistència Digital |
Ens adaptem a la digitalització de la llar en oferir solucions digitals (control parental, configuració de dispositius intel·ligents, etcètera) amb assistència a domicili (dos serveis/any) i assistència remota (fins a cinc dispositius) |
De forma exclusiva, amb MyBox Llar ens comprometem a oferir el millor servei gràcies als nous compromisos de qualitat2:
Serveis urgents3: servei de visita d'operaris al cap de 3 hores, des de la declaració del sinistre, per a sinistres urgents que fan inhabitable l'habitatge. | |
Cita d'operaris4: des de la declaració del sinistre fins a la coordinació amb el client, es concertarà la cita al cap d'1 hora i la visita de l'operari al cap de 24 hores perquè l'empresa d'assistència avaluï els danys. | |
Cita del pèrit5: cita el mateix dia i visita al cap d'un màxim de 24 hores. | |
Informe del pèrit6: lliurament de l'informe del pèrit al cap d'un màxim de 10 dies, per a sinistres amb un cost inferior a 30.000 € i tan bon punt s'hagi rebut tota la documentació necessària per avaluar els danys. | |
Indemnització en 48 hores: ordre de pagament de la indemnització al cap de 48 hores després de la recepció de tota la documentació necessària per a la valoració del sinistre. | |
Qualitat de reparació del servei7: en cas que no estiguis satisfet amb la reparació, l'empresa d'assistència es compromet a enviar un operari. | |
Segona opinió: en caso que, en el moment de la declaració del sinistre, el sinistre es refusi i no hi estiguis d'acord, es procedirà a revisar la resolució i analitzar la conveniència d'enviar un operari. |
En cas que no es compleixin els compromisos "Cita d'operaris", "Serveis urgents", "Cita amb un pèrit", "Informe de pèrit" i "Indemnització al cap de 48 hores", tindràs a disposició el telèfon 919 917 821 o el 900 110 434 per sol·licitar la revisió de l'acompliment dels compromisos esmentats i, si escau, sol·licitar una compensació econòmica de 200€8.