* Promoció: per accedir a la promoció, caldrà contractar un nou producte MyBox en promoció entre el 03-02-2025 i el 25-4-2025, ambdós inclosos. El client obtindrà 50€ per la contractació d'un nou producte o servei MyBox sempre que compleixi les condicions establertes. A més, si el client durant la promoció, contracta tres o més productes en promoció podrà obtenir 100€ per producte contractat. L'import de la promoció s'abonarà en una targeta regal exclusivament per a persona física. Consulta la resta de les condicions de la promoció, subscripció i contractació dels productes a qualsevol oficina de CaixaBank o a www.CaixaBank.cat.
Promoció assegurances: promoció vàlida per a persones físiques que contractin noves assegurances MyBox durant el període de durada de la mateixa i que compleixin amb les condicions aplicables. Com a mínim, de 40 € mensuals durant els tres primers anys de durada del mateix (36 mesos), això és 1.440 € de prima per a aquest primer període de l'assegurança, excepte MyBox Tranquil·litat, on s'exigirà un capital mínim de 80.000 €. Abonarà el corresponent import per cada un dels assegurats que compleixi amb les condicions d'accés a la promoció. Totes les assegurances contractades en el període de la promoció s'han de mantenir vigents i al corrent de pagament durant 36 mesos a comptar des de l'última contractació del producte o els productes MyBox contractats en el període de promoció (o, si escau, des de la inclusió de l'últim assegurat a assegurances MyBox Vida ja existents a l'inici de la promoció).
Promoció alarmes i Protección Senior: promoció vàlida per als clients que contractin, durant aquest període, MyBox Alarma PreSense Llar, MyBox Alarma PreSense Llar Premium i MyBox Protecció Senior (Single o Duo) de Securitas Direct a través de Facilitea Selectplace, S.A.U., la instal·lació o activació de les quals es realitzi en un període màxim de sis mesos a comptar de la data de sol·licitud.
1. L’assegurança MyBox Llar té una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la prima és mensual. No s’hi apliquen recàrrecs per fraccionament. Si l’assegurança és renovada, la prima de renovació es pot recalcular conforme a les condicions de la pòlissa. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Subjecte a les condicions de MyBox. Les condicions de contractació es poden consultar a qualsevol oficina CaixaBank o a www.CaixaBank.cat
2. Compromisos associats a la contractació del producte MyBox Llar per a sinistres amb cobertura a la pòlissa. En el moment de l’obertura del sinistre, la companyia asseguradora pot recomanar diferents empreses d’assistència de confiança, sempre que la naturalesa del sinistre en permeti la reparació. En aquest sentit, i si el client ho vol, pot encarregar directament a l’empresa d’assistència la reparació dels danys. L’empresa d’assistència és qui assumeix els compromisos indicats als punts “Serveis urgents”, “Cita d’operari”, “Qualitat de reparació del servei” i “Segona opinió”, tret de força major, i en queda al marge la companyia asseguradora en tots els casos. La companyia asseguradora és qui assumeix els compromisos indicats als punts “Cita de pèrit”, “Informe del pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, tret de força major.
3. Tenen la consideració de sinistres urgents atesos per l’empresa d’assistència, que és qui es compromet a l’enviament del professional en tres hores, aquells que impossibiliten l’habitabilitat a l’habitatge per alguna de les causes següents. Electricitat: per manca d’energia elèctrica a tot l’habitatge o a la cuina o al bany, sempre que l’avaria tingui l’origen a la instal·lació de l’habitatge. Danys per aigua: pel trencament d’alguna de les conduccions fixes d’aigua de l’habitatge que produeixi danys als béns de l’assegurat o de terceres persones i que requereixi el tancament de la clau de pas del subministrament d’aigua. Protecció de l’habitatge: el trencament de vidres que formin part del tancament de l’habitatge i que provoqui una falta de protecció davant fenòmens meteorològics o davant actes malintencionats causats per terceres persones. L’empresa d’assistència presta el servei a través del telèfon 900 159 009 les 24 hores del dia. Per a les urgències de danys per aigua, sempre que es trobi fora de l’horari de 9.00 a 20.00 hores i es pugui resoldre amb el tancament de la clau de pas d’aigua, s’atendrà per la via telefònica.
4. L’empresa d’assistència és qui es compromet a prestar el servei i ho fa a través del telèfon 900 505 040 en horari de 9.00 a 20.00 hores, de dilluns a divendres. Aquest compromís s’assumeix sempre que no hi hagi episodis d’alta sinistralitat (quan els fenòmens atmosfèrics estiguin per sobre de la mitjana dels últims 30 dies) o es tracti de sinistres amb intervenció de tercers (sinistres en els quals hi ha un causant o perjudicat).
5. En coordinació amb el client, des de la declaració del sinistre, es concerta una cita amb el pèrit en 24 hores, segons la disponibilitat, sempre que no hi hagi episodis d’alta sinistralitat (quan els fenòmens atmosfèrics estiguin per sobre de la mitjana dels últims 30 dies) o es tracti de sinistres amb intervenció de tercers (sinistres en els quals hi ha un causant o perjudicat). Aquest compromís l’assumeix la companyia asseguradora.
6. Sempre que en el sinistre no hi hagi intervenció de tercers (que hi hagi un causant o un tercer perjudicat). Aquest compromís l’assumeix la companyia asseguradora. Lliurament de l’informe del pèrit en un màxim de deu dies per a sinistres amb un cost inferior a 30.000 € una vegada s’hagi rebut tota la documentació necessària per avaluar els danys.
7. La gestió de la reparació es fa en coordinació amb el client a través de l’empresa d’assistència, que és qui presta el servei i es compromet davant el seu client. Compromís assumit per l’empresa d’assistència.
8. En cas d’incompliment dels compromisos denominats “Cita operari”, “Serveis urgents”, “Cita pèrit”, “Informe pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, es posa a disposició del client el telèfon 91 991 78 21 o el 900 110 434 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, una compensació econòmica de 200 €. Aquesta compensació la pot sol·licitar el prenedor de l’assegurança fins a 30 dies naturals després del tancament del sinistre origen del compromís. Com a prenedor de l’assegurança, té dret a un màxim d’una compensació econòmica per cada any natural durant els tres primers anys des de la contractació del servei, sempre que estiguin vigents els compromisos en la data en què es declari el sinistre del qual deriven i que origini la compensació. Aquesta compensació s’ha de fer efectiva abans que finalitzi el mes de desembre de l’any en què s’hagi acceptat l’incompliment per part de l’empresa d’assistència o de la companyia asseguradora, segons correspongui. L’empresa d’assistència és qui assumeix la possible compensació econòmica a la qual pugui tenir dret el prenedor per l’incompliment dels compromisos denominats “Cita d’operaris” i “Serveis urgents”, tret de força major, i en tots els casos en queda al marge la companyia asseguradora. La companyia asseguradora és qui assumeix la possible compensació econòmica a la qual pugui tenir dret el prenedor pels incompliments dels compromisos denominats “Cita amb un pèrit”, “Informe del pèrit” i “Indemnització en 48 hores”, tret de força major. El pagament de la compensació econòmica està subjecte a la fiscalitat vigent.
Informació subjecta a les condicions generals, particulars i especials de cada pòlissa, així com a les condicions de subscripció i contractació de la companyia.
Companyia asseguradora: SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. Mediador: CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA, amb NIF A-08663619 i domicili al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.
NRI: 7340-2024/09542