1. Les assegurances MyBox tenen una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la prima és mensual. No s’hi apliquen recàrrecs per fraccionament. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Si l’assegurança és renovada, la prima de renovació es pot recalcular conforme a les condicions de la pòlissa. L’assegurança MyBox Vida té un import màxim de contractació de 2.000.000 € i mínim de 50.000 €. En l’assegurança MyBox Decessos Seniors s’abonarà la totalitat del pagament de la prima en el moment en què la pòlissa entri en vigor i en MyBox Decessos Seniors Flexible s’abonarà la totalitat del pagament de la prima de manera mensual durant els 36 primers mesos de vigència de la pòlissa. Subjecte a les condicions de MyBox. Les condicions de contractació es poden consultar a qualsevol oficina CaixaBank o a www.CaixaBank.cat. Els productes MyBox Alarma PreSense Llar i MyBox Protecció Senior tenen una durada inicial de 48 mesos i la forma de pagament és mensual. El compromís de permanència és de 36 mesos.
2. Adeslas Salud y Bienestar és un servei accessible a assegurats d’Adeslas adscrits a la pòlissa de la companyia majors de 18 anys. Aquest servei i els serveis de salut digital no estan previstos a les zones d’Astúries, Navarra i el País Basc.
3. Consulta les condicions de les assegurances de salut per a les zones d’Astúries, Navarra i el País Basc.
4. Cobertures disponibles només per a assegurats de fins a 62 anys i la prima es calcularà tenint en compte el capital assegurat i l’edat de l’assegurat en aquell moment. Les cobertures de malaltia per càncer; infart agut de miocardi, bypass i trasplantament; ictus (apoplexia); insuficiència renal; malalties degeneratives (Alzheimer, Parkinson, esclerosi múltiple i esclerosi lateral amiotròfica), i trasplantament d’òrgan vital tenen caràcter excloent entre si, és a dir, si succeeix alguna d’aquestes contingències, les altres s’extingeixen, s’abona el 50 % del capital previst per a les cobertures de defunció o invalidesa absoluta permanent i es manté el 50 % restant del capital esmentat exclusivament per a les cobertures de defunció i invalidesa absoluta permanent, defunció per accident i invalidesa absoluta permanent per accident, que continuaran vigents per l’import esmentat. Així mateix, a les cobertures de càncer, infart agut de miocardi i altres malalties greus se’ls aplica un període de carència de 90 dies. La cobertura d’invalidesa absoluta permanent és per al cas que l’assegurat pateixi una situació física irreversible, aliena a la seva voluntat, que li impedeixi de fer qualsevol tipus de feina retribuïda per compte propi o d’altri. No tenen la consideració d’invalidesa absoluta permanent les situacions en què l’assegurat queda impedit només per fer la seva professió habitual, però pot fer o exercir una altra feina, professió o ofici (incapacitat total permanent). Els clients més grans de 62 anys i fins a 67 anys només poden contractar MyBox Vida amb la cobertura de defunció.
5. Doble capital per accident aplicable per a aquells casos en els quals la defunció o la invalidesa absoluta permanent sobrevinguin en el termini màxim de dos anys des que va succeir l’accident.
6. El servei addicional de segona opinió mèdica en cas de malaltia greu de MyBox Vida serà prestat durant els tres anys posteriors a la contractació sempre que aquesta pòlissa estigui vigent i al corrent de pagament. El servei addicional el prestarà l’entitat Teladoc-Health Care Management, SA, i, si no és possible, el prestarà una altra entitat de característiques similars.
7. Oferta vàlida fins el 31-03-2025. L’oferta de venda de MyBox Alarma i de MyBox Protecció Senior és exclusiva de Securitas Direct, SAU, inscrita en el Registre Nacional de Seguretat Privada amb el núm. 2737, amb la intermediació de Facilitea Selectplace, SAU, Gran Via de les Corts Catalanes, 159, 08014 Barcelona. NIF A-58481730. Per a informació més detallada, consulta facilitea.com. Aquesta oferta està subjecta a les normes establertes a la Llei d’ordenació del comerç detallista, defensa de consumidors i usuaris i a la resta de normes de desenvolupament. MyBox Alarma: Securitas Direct, SAU, es compromet a dur a terme un estudi de seguretat personalitzat per telèfon i, un cop efectuat, a instal·lar l’alarma en un termini de 72 hores, moment en què se subscriurà el contracte oportú directament amb Securitas Direct, SAU. El dia de la instal·lació, Securitas Direct, SAU, et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d’ús del producte. MyBox Protecció Senior: Securitas Direct, SAU, es compromet a lliurar el producte al lloc indicat abans de tres dies, moment en què se subscriurà el contracte oportú directament amb Securitas Direct, SAU. Securitas Direct, SAU, es posarà en contacte amb tu per activar el producte i et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d’ús del producte. Alarma Negoci: Securitas Direct, SAU, es compromet a fer-te un estudi de seguretat personalitzat per via telefònica i a instal·lar-te els productes al lloc indicat abans de deu dies, moment en què se subscriurà el contracte oportú directament amb Securitas Direct, SAU. El dia de la instal·lació, Securitas Direct, SAU, et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d’ús del producte. Si tinguessis cap anomalia o incidència de postvenda, has de contactar directament amb el telèfon del Servei d’Assistència Tècnica de Securitas Direct (900 111 099). CaixaBank és aliè als termes i a les condicions d’aquesta oferta i a les relacions comercials o contractuals que se’n derivin, ja que tan sols es limita a facilitar-hi l’accés.
Informació subjecta a les condicions generals, particulars i especials de cada pòlissa, així com a les condicions de subscripció i contractació de la Companyia.
Assegurança de vida de VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, amb NIF A-58333261, i assegurances de no vida de SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances, amb NIF A-08663619 i domicili social al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.
NRI: 7344-2024/09542