Com t'hem anat informant en els darrers mesos, d'acord amb la nova Directiva Europea de Serveis de Pagament (PSD2), és necessari que autoritzis les teves compres online a través de la teva banca digital CaixaBankNow.
La teva seguretat és el primer
Descobreix com autoritzar les teves compres
Si tens qualsevol dubte, en aquest vídeo t'expliquem què has de fer per autoritzar les teves compres:
Passos per autoritzar les teves compres de l'aplicació de CaixaBankNow:
1. Quan facis una compra on-line amb la teva targeta CaixaBank, rebràs una notificació a l'app de CaixaBankNow al teu mòbil.
2. Fes clic sobre la notificació o entra a l'aplicació de CaixaBankNow. En entrar, apareixerà una pantalla amb el botó “Autoritzar”.
3. Verifica les dades de la compra i autoritza-la. Estarà disponible durant 7 minuts. També pots cancel·lar-la.
4. En algunes ocasions pot ser que també et sol·licitem la teva signatura mitjançant CaixaBank Sign (l'app de CaixaBank per a signar de manera segura).
Recorda que per a poder autoritzar les compres on-line a través del teu mòbil necessites:
També podràs autoritzar la compra a través de CaixaBankNow web, però no rebràs l'avís al mòbil mitjançant la notificació.
Passos per autoritzar les compres des del teu ordinador
a través del web de CaixaBankNow:
1. Fes la teva compra on-line amb la teva targeta CaixaBank.
2. Accedeix des del teu ordinador a la teva banca digital CaixaBankNow www.caixabank.cat amb les teves dades. Quan hi entris, apareixerà una pantalla amb el botó “Autoritzar”.
3. Verifica les dades de la compra i autoritza-la. Estarà disponible durant 7 minuts. També pots cancel·lar-la.
Descobreix com autoritzar les teves compres a través del web
Si no visualitzes l'opció d'autoritzar la compra en entrar a CaixaBankNow, pots seguir aquestes recomanacions:
Les notificacions i avisos els rep el titular de la targeta i per això només el titular pot autoritzar compres online a través de CaixaBankNow (si la compra es fa amb la targeta d'un familiar, serà ell/ella qui rebi la notificació al seu dispositiu mòbil i l'avís al seu CaixaBankNow particular).
L'avís per autoritzar la teva compra també el pots visualitzar a "Missatges" o "MailBox", a l'opció "Operacions pendents".
No totes les compres requeriran autorització. T'expliquem per què: