Abans de continuar, t'expliquem per a què utilitzem les cookies. Aquest lloc web de CaixaBank recull dades sobre la teva navegació a través de cookies pròpies i de tercers, que analitzem per:

  • Millorar el nostre lloc web, els nostres productes i els nostres serveis.
  • Personalitzar-te el contingut (per exemple, amb recomanacions de vídeos per a tu).
  • Personalitzar-te la publicitat que visualitzes sobre els nostres productes o serveis.

La personalització de continguts i de publicitat està basada en un perfil teu creat a partir de les teves dades de navegació (per exemple, quins apartats de la nostra pàgina visites). Pots obtenir més informació sobre l'ús de cookies a la nostra Política de galetes.

Configura les galetes
Rebutjar
Acceptar
  • Particulars
  • Empreses
  • CA
    Idioma català. Prem per canviar

    Idioma català. Prem per canviar

    Tancar
    • Castellà
    • Català
    • Euskara
    • Galego
    • Valencià
    • Deutsch
    • English
    • Français
Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

Accés Fes-te client

CaixaBank (Anar a inici)

    • Comptes
      • Compte online sense comissions
      • Compte jove
      • Compte per a menors
      • Compte corrent
      • Compte de pagament bàsic
    • Targetes
      • Targetes per a compres
      • Targetes per viatjar
      • Altres targetes
    • Canviar de banc
      • Domiciliar nòmina
      • Domiciliar pensió
    • Banca Digital
    • Gestor inTouch
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Préstecs personals
      • Préstec personal
      • Préctec per cotxe i moto
      • Préstec per a reformes
      • Préstec per a electrònica
      • Préstec per a estudis
    • Hipoteques
      • Hipoteca CasaFàcil
      • Hipoteca Eficient
      • Simulador d'hipoteques
      • Quina hipoteca et pots permetre?
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Estalvi
      • La Meva Guardiola
      • Depòsit bonificat
      • CaixaFutur
    • Jubilació
      • MyBox Jubilació
      • Plans de pensions
      • Simulador de plans
      • Assegurances d’estalvi
    • Inversió
      • Fons d'inversió
      • Carteres d'inversió
      • Borses i Mercats
      • Inversió OCEAN
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Assegurances
      • MyBox
      • Assegurances salut i dental
      • Assegurances llar
      • Assegurances vida
      • Assegurances cotxe i moto
      • Altres assegurances
    • Alarmes i protecció
      • Alarma de llar
      • Protecció sènior
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Mobilitat i rènting
      • Cotxes d'ocasió finançats
      • Motos d'ocasió finançades
      • Rènting de vehicles nous
      • Valora el teu cotxe
    • Botiga Facilitea
      • Telefonia
      • Electrònica
      • Protecció
      • Mobilitat
      • Llar
      • Esports i oci
    • Donatius
      • Pagaments online
      • Descomptes Moments
      • CaixaBankTalks
      • CaixaBank Xperience
      • Seguretat
      • Sostenibilitat
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

Fes-te client Accés
 
  • ...Buscant!

    Aviat et mostrarem els resultats

  • Segueix amb la teva cerca

    Més resultats

  • Comptes bancaris
  • Compte corrent
Compte/s corrent/s

CaixaBank es troba adherit al Fons de Garantia de Dipòsits d'Entitats de Crèdit espanyol. Actualment, l'import màxim garantit és de 100.000 € per dipositant.

1/6

Aquest número és indicatiu del risc del producte; 1/6 és indicatiu de risc més baix i 6/6, de risc més alt.

 
Producte en promoció

Compte corrent

Les teves finances diàries, sota el teu control, siguis particular o autònom.

Obrir compte corrent

Pausar / Reproduir
  • Compte corrent

    Les teves finances diàries, sota el teu control, siguis particular o autònom.

    Obrir compte corrent

    Producte en promoció

Gestiona les teves despeses diàries fàcilment

I accedeix a tots els avantatges exclusius

Targeta de crèdit1 Visa Classic, MyCard o MyCard Negocios

Controla les teves despeses des de la teva banca digital, fracciona els pagaments i gaudeix de les teves compres amb la màxima seguretat.

Sense comissions de manteniment2

Gaudeix del manteniment i administració dels teus comptes (incloses les d'ús professional) amb el Programa Dia a Dia des de 0 €. Et donem més informació una mica més a baix.

Multititularitat: comparteix el teu compte

Pots contractar el teu nou compte corrent només per a tu o compartir-la amb fins a 4 clients de CaixaBank.

Les teves operacions i la teva banca digital, al teu abast

  • Fes transferències SEPA individuals en euros amb destinació a la UE (tant estàndard com immediates).
  • Domicilia els rebuts.
  • Emet pagarés i xecs.
  • Accedeix a més d'11.000 caixers a tot Espanya i treu diners a dèbit gratis.
  • Paga amb Bizum de manera fàcil i ràpida.

Descomptes i molt més

  • Accés gratuït a les exposicions i esdeveniments de CaixaForum en més de 12 ciutats d'Espanya.
  • Descomptes per als teus viatges i compres en diversitat de marques.

Consulta més informació sobre aquest compte:

Imatge

Document informatiu de comissions

Imatge

Informació precontractual del compte corrent

Imatge

Serveis associats al compte corrent

Obrir el teu compte corrent és així de fàcil

Per a totes les edats

Has de ser major de 18 anys per a obrir un compte, però pots obrir una per a un menor si ets el seu tutor legal, té DNI/NIF provisional i el compte té almenys un representant legal (pare, mare o tots dos).

Online o presencial

Si ja ets client, pots obrir un compte des de la nostra pàgina web i, si encara no ho ets, pots fer-ho en qualsevol de les nostres oficines.

Uneix-te al Programa Dia a Dia, sense comissions

Gaudeix de tots els serveis inclosos per 0 € si:

  • Tens domiciliada la nòmina (superior a 600 €) o pensió (superior a 300 €), o tens ingressos recurrents en el compte iguals o superiors a 750 € al mes o 9.000 € a l'any.
  • I tens domiciliats 3 rebuts o realitzes 3 compres amb targeta al trimestre, o domicilies la teva quota mensual d'autònoms de la Seguretat Social o impostos professionals.
Saber més sobre Dia a Dia

Te n'oferim més detalls a les preguntes freqüents.

Porta els teus comptes d'un altre banc fàcilment

T'expliquem com pots domiciliar la teva nòmina, pensió i rebuts. És tan fàcil com enviar aquest document a l'adreça electrònica que s'indica a la sol·licitud:

Consultar el document sobre la sol·licitud de trasllat de compte

Trapasar cuentas

Encara no ets client CaixaBank?

Fes-te'n client ara 100% online i gaudeix al màxim de tots els avantatges que t'oferim.

Fes-te client

Preguntes freqüents sobre Compte corrent

Vols saber-ne encara més? Resolem tots els teus dubtes.

Quin és el detall de les condicions del Programa Dia a Dia?

La quota pels serveis inclosos és de 0 €/mes, sempre que a) tinguis domiciliada una nòmina amb un import igual o superior a 600 €/mes, o una pensió amb un import igual o superior a 300 €/mes a Dia a Dia, o tinguis ingressos recurrents en el teu compte iguals o superiors a 750 € al mes o 9.000 € a l'any i b) hagis fet almenys tres pagaments amb qualsevol targeta de CaixaBank Payments & Consumer durant el trimestre anterior al de la liquidació (se n'exclouen les targetes d'empresa i les coemeses amb un tercer; per exemple, les targetes emeses conjuntament amb un altre comerç o marca) o hagis rebut tres o més rebuts domiciliats i pagats a CaixaBank durant el trimestre anterior al cobrament de la quota, o domicilies a CaixaBank la quota mensual d'autònoms de la Seguretat Social o impostos professionals. En cas de no complir amb cap dels requisits, la quota és de 60 € al trimestre. Es cobra una quota per cada conjunt de comptes amb la mateixa combinació de titulars. En cas d'anar a l'oficina per efectuar una operativa que puguis fer per caixer, per la banca digital de CaixaBank o un altre canal d'autoservei, com pot ser el pagament de rebuts (exclosos impostos), reintegraments d'efectiu, traspassos i transferències, ingrés de xecs, sol·licitud de talonari i consultes de posició, saldo o extracte, et podrem cobrar 2 € per operació. Aquesta comissió no es cobra a persones més grans de 65 anys, menors de 18 anys, ni a persones que requereixin assistència personal o suport per accedir al servei. Tampoc no aplicarà en cas que els caixers automàtics de l'oficina estiguin fora de servei temporalment.

Què s'entén per ingressos recurrents?

S'entén per ingressos recurrents els que sumin almenys 9.000 € a l'any. Els ingressos es poden percebre a través de Bizum, transferències, ingressos per facturació a través de TPV, rebuts, xecs o ingrés de bestretes de factures, efectes canviaris, ingressos en efectiu o crèdits comercials dins un contracte de finançament de circulant amb CaixaBank.

Quines són les quotes d'autònom acceptades al Programa Dia a Dia?

En el cas de la quota mensual d'autònoms, es revisaran tant les quotes del règim especial de treballadors d'autònoms com les quotes dels treballadors del mar per compte propi, així com aportacions a mútues de previsió social professional alternatives al règim de la Seguretat Social. de treballadors autònoms. Per part seva, els impostos derivats de l'activitat professional es consideraran IVA, IRPF: almenys 1 càrrec els 3 últims mesos.

Què és un compte corrent?

És un dipòsit que s'identifica mitjançant un IBAN, en el qual pots fer les teves operacions de pagament habituals, com ingressar i retirar diners de manera immediata i sense cap penalització, pagar els teus rebuts, ordenar transferències, domiciliar el cobrament de la teva nòmina, entre d'altres.

Quins costos té aquest compte corrent i els seus serveis associats?

Els costos més habituals per ús del teu compte corrent, els trobaràs al Document Informatiu de Comissions (DIC). El document està disponible en aquesta pàgina web, accedint a cada tipus de compte.

A més, pots consultar els preus habitualment aplicats als serveis bancaris prestats amb més freqüència (Annex 1) en aquest enllaç.

Què es pot fer amb un compte corrent?

A més d'ingressar i retirar diners, el compte és la base per poder fer altres operatives bancàries com ara transferències de diners a un altre compte corrent (teu o d'un tercer) o permetre que et cobrin rebuts domiciliats (com factures de la llum o del gimnàs).

Com s'obre un compte corrent?

Ho pots fer des d'aquesta mateixa pàgina web o des d'una de les nostres oficines. En el mateix procés d'alta, et guiarem i t'indicarem quina documentació o informació ens has de donar. Especialment si obres el compte per internet, et recomanem que llegeixis atentament la documentació precontractual i el contracte que et mostrarem i que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis en els nostres telèfons de contacte. 

Puc obrir un compte amb més persones?

Sí, pots obrir el compte amb altres persones que en seran cotitulars. Les altres persones amb les quals comparteixis el compte podran operar i retirar diners del compte sense que hagis d'autoritzar-ho.

Què passa si et quedes sense saldo al compte? Els descoberts

Tot i que no hi estem obligats, si el teu compte no té saldo suficient per fer front a un pagament, podrem pagar per tu per evitar-te problemes amb el receptor dels diners, però et cobrarem pels diners que t'hem prestat. Si no vols que ho fem, hauràs d'indicar-nos-ho.

Què passa si tinc alguna incidència al compte?

Haurem de veure què ha passat, però és essencial que comuniquis qualsevol incident que tinguis com més aviat millor. Aquí et deixem l'enllaç amb diferents contactes telefònics on pots trucar, segons la incidència que tinguis.

Què passa en cas d'insolvència de CaixaBank?

CaixaBank està adherida al Fons de Garantia de Dipòsits, que cobreix fins a 100.000 euros per dipositant i entitat de crèdit. Si vols més informació, pots obtenir-la aquí.

Què és el “servei de caixa”, i com funciona?

El “servei de caixa” és el conjunt d'operacions relacionades amb els comptes. Algunes d'aquestes operacions poden ser cobraments i pagaments, ingressos, retirades de diners en efectiu, transferències o peticions d'extractes, entre altres operatives.

A CaixaBank, pots fer aquestes operacions a través d'aquests canals:

  • CaixaBankNow: la banca digital (App o Web)
  • Caixers
  • Finestreta d'oficina

A CaixaBankNow i en caixers pots fer qualsevol operació del servei de caixa tu mateix, està disponible les 24 hores del dia, cada dia de la setmana i no té costos addicionals. A més, a CaixaBank disposem d'un telèfon gratuït d'assistència per a consultes i incidències.

A la finestreta, la prestació del servei de caixa es fa amb un empleat comercial que t'atendrà personalment. Només està disponible a les oficines Store, consulta les oficines amb servei de caixa habilitat al nostre web o truca al 900 40 40 90. Pots anar-hi de dilluns a divendres de 8.15 h a 14.30 h, i dijous de 16.15 h a 18.30 h. En l'horari d'estiu (del maig al setembre) les oficines estan tancades dijous a la tarda.

El servei de caixa prestat a la finestreta de l'oficina té cost?

Si fas les operatives següents utilitzant el servei de finestreta s'aplicarà un cost de 2 € per operació:

  • reintegraments en efectiu,
  • transferències i traspassos,
  • pagament de rebuts no domiciliats (llevat de tributs) i
  • petició d'extractes.

Els programes comercials afectats pel cobrament d'aquesta comissió són: Dia a Dia (programa comercial d'aplicació centralitzada sobre els clients persones físiques amb contractes en euros i sense activitat comercial), Comunitat de Propietaris i els programes per a no consumidors (Compte Negocis, Agrobank, BusinessBank i MyCommerce).

El servei no té cost en els casos següents:

  • Si els caixers automàtics de l'oficina estan fora de servei temporalment i no permeten realitzar l'operació.
  • Si tens més de 65 anys.
  • Si tens menys de 18 anys.
  • Si ets una persona que requereixi d'assistència personal o suport per a accedir al servei.
  • Si ets titular d'un Compte Imagin, Compte Online, Compte HolaBank, Compte de Pagament Bàsic o Compte Social.

El preu del servei de caixa per finestreta és independent del preu de les operacions que es facin i de la quota del compte o del programa comercial. El rebut es genera en el moment en què es fa l'operació i es carrega al compte l'endemà.

Com reforcem la seguretat dels pagaments a través de la banca digital CaixaBankNow?

Per assegurar-nos que ets tu qui està fent i autoritzant un pagament amb una de les teves targetes CaixaBank, verifiquem la teva identitat mitjançant la combinació de 2 elements que hem associat prèviament a tu de manera segura i unívoca. Aquests elements sempre pertanyeran a 2 categories de 3 possibles: una cosa que només saps tu (contrasenya de CaixaBankNow), una cosa que només tens tu (el teu telèfon mòbil) i una cosa única física (empremta dactilar).

No obstant això, podríem canviar de mètodes de verificació sempre que millorem l'experiència d'ús i/o reforcem la seguretat. En aquest cas, t'ho comunicarem amb prou antelació.

I recorda, ni nosaltres ni ningú que treballi per a nosaltres (gestors, tècnics, etc.) no et demanarem mai que ens facilitis la teva contrasenya o altres codis de seguretat. Ni per telèfon, ni correu electrònic, ni SMS, ni xarxes socials. Si algú el fa, segurament està intentant enganyar-te.

Quines mesures de seguretat complementàries posem a la teva disposició de la nostra banca digital (CaixaBankNow/Imagin)?

  • Límits operatius. Pots establir límits a l'import de les operacions que es fan des de CaixaBankNow. Pots consultar els límits actuals des de l'apartat “Contractes” de CaixaBankNow, dins de Configuració personal. Si vols modificar-los, contacta amb el teu gestor.
  • Informació actualitzada sobre ciberseguretat. Disposem d'una pàgina web amb recomanacions sobre seguretat i bones pràctiques dins l'entorn digital. A més, periòdicament t'enviem al teu correu electrònic i a Mailbox una newsletter “CaixaBankProtectNews” amb les novetats que van sortint.
  • Adreça electrònica de contacte per detectar ciberestafes: posible.phising@caixabank.com Si tens dubtes sobre l'autenticitat de missatges que t'arriben a nom de CaixaBank per correu, SMS o altres canals digitals, pots escriure'ns a aquesta adreça electrònica. Un equip especialitzat analitzarà el missatge i te n'informarà sense cost.
  • Alertes de seguretat a través del mòbil. Pots rebre-les per SMS o per notificacions de l'app CaixaBankNow (cal que activis les notificacions al teu dispositiu).
  • Gestió de dispositius vinculats a CaixaBankNow. Pots consultar els mòbils, ordinadors o tauletes que poden accedir a la teva banca digital per detectar qualsevol irregularitat o per desvincular els dispositius que ja no utilitzis. Pots fer-ho des de l'apartat “Gestionar els meus dispositius”, dins de Configuració personal.

He de donar un preavís per cancel·lar un compte de pagament?

No, no cal. En qualsevol moment pots sol·licitar la cancel·lació d'un compte. Nosaltres tindrem l'obligació de gestionar la teva sol·licitud en un termini màxim de 24 hores.

Puc donar-me de baixa d'un compte que comparteixo amb altres persones?

Sí, pots sol·licitar en qualsevol moment la teva baixa com a cotitular d'un compte, i no cal que la resta de titulars amb els quals comparteixes el compte ho autoritzin.

Els preus dels serveis d'un compte poden variar?

Sí, et podem proposar un canvi en els preus dels serveis si considerem que és necessari per adaptar-los a condicions de mercat o del marc legal, a canvis tecnològics o organitzatius, així com per introduir millores en la seguretat o l'experiència d'usuari.

Et comunicarem la nostra proposta amb una antelació mínima de 2 mesos respecte de la data prevista per a l'entrada en vigor de les noves condicions. Durant aquest temps, podràs exercir el teu dret a oposar-te a la mesura proposada. En aquest cas, cancel·larem el teu contracte sense cap cost addicional.

T'informarem del canal a través del qual podràs exercir el teu dret d'oposició. Almenys, la teva oficina gestora i un canal online.

Quan les noves condicions siguin més avantatjoses per a tu, les aplicarem immediatament, encara sense avís previ.

Des de quina edat puc obrir un compte corrent?

Per obrir un compte bancari, has de ser major d'edat. Als menors d'edat, també se'ls pot obrir un compte des del moment en què tinguin DNI o NIF provisional. Els contractes de menors han de ser de titularitat única, llevat d'autorització expressa dels Serveis d'assessorament Jurídic. És imprescindible que s'assigni almenys un representant legal. 

És important tenir en compte que només els pares o tutors legals del menor li poden obrir un compte. Si els avis o els oncles volen ajudar-lo a estalviar, podran donar-li diners al menor, però mai no podran obrir-li un compte, si no són els seus tutors legals.

Puc domiciliar la meva nòmina al compte corrent de CaixaBank?

Podràs domiciliar la teva nòmina de manera ràpida i senzilla des de la teva pròpia Banca Digital de CaixaBankNow i a l'oficina. A més, et podràs beneficiar de múltiples avantatges. Consulta més informació aquí.

Té comissions el compte corrent?

Les comissions depenen del tipus de compte. En qualsevol cas, el cost es paga mitjançant les diferents comissions que es poden cobrar per l'operativa del compte.

Avui dia sol ser habitual disposar d'un compte amb una quota única, que té en compte un paquet de serveis. Aquesta qüestió varia, també, en funció de cada entitat financera.

Perquè et resulti senzill saber quines comissions té el compte de pagament que vulguis contractar, disposem d'un document informatiu de comissions en què expliquem les comissions dels serveis més representatius dels comptes de pagament. El document està disponible en aquesta pàgina web, accedint a cada tipus de compte. I a l'enllaç següent.

A tall d'exemple, aquestes són algunes de les comissions més comunes dels comptes:

  • Comissió d'administració i manteniment pel simple fet de tenir el compte.
  • Per transferència.
  • Per ingrés de xecs.
  • Per retirada d'efectiu.

Quina documentació he d'aportar per obrir un compte corrent?

Si resideixes al país, has d'aportar el DNI/NIF o la targeta de resident de nacionalitat estrangera, el NIE. Per als no residents, s'exigeixen certificats de no residència i d'empadronament i passaport.

Com puc sol·licitar l'extracte de moviments del meu compte corrent?

Ho podràs fer de manera ràpida i còmoda a través de CaixaBankNow i dels nostres caixers, disponible les 24 hores del dia, cada dia de la setmana i sense costos addicionals. A més, a CaixaBank disposem d'un telèfon gratuït d'assistència per a consultes i incidències. Només hauràs d'accedir a CaixaBankNow amb les teves claus i, a través de la pestanya de “Comptes”, podràs consultar el saldo i els moviments del compte que vulguis. També pots sol·licitar-ho a través de la finestreta de qualsevol oficina.

Què significa que el compte és solidari o de disposició indistinta? I què és un compte mancomunat?

Que un compte sigui solidari o indistint suposa que qualsevol dels titulars pot, només amb la seva signatura, fer qualsevol operació. Si, per contra, és mancomunat o “conjunt”, serà necessària la signatura de tots els titulars (o de diversos d'ells) per fer qualsevol operació.

Un compte bancari és solidari o de disposició indistinta quan qualsevol dels titulars té la capacitat de fer operacions bancàries, com ara retirades de diners o transferències, entre d'altres, utilitzant només la seva pròpia firma. Això significa que no es necessita l'aprovació o la signatura dels altres titulars per dur a terme aquestes accions.

En canvi, un compte mancomunat requereix que totes les operacions siguin autoritzades amb la signatura de tots els titulars del compte, o almenys de diversos d'ells, segons s'hagi acordat en el contracte d'aquest compte.

Què passa si CaixaBank rep ordres contradictòries dels titulars del compte?

Si aquestes ordres dificulten la gestió del compte, podem veure'ns obligats a bloquejar el compte i suspendre els serveis que prestem, fins que els titulars resolguin les seves diferències, o bé l'autoritat judicial determini el que procedeixi. En determinats casos, podríem fins i tot haver de consignar els diners dipositats, lliurant-los a l'autoritat judicial competent. En aquest cas, comunicaríem als titulars el motiu concret del bloqueig.

Rebre ordres contradictòries dels titulars pot dificultar l'administració del compte. Si aquestes discrepàncies entre els titulars persisteixen i dificulten la gestió del compte, CaixaBank pot bloquejar el compte. Aquest bloqueig es mantindrà fins que els titulars resolguin les seves diferències de manera satisfactòria o fins que una autoritat judicial intervingui i prengui una decisió sobre això.

En casos més extrems, si no s'arriba a una resolució, nosaltres podríem arribar a consignar els fons dipositats lliurant-los a l'autoritat judicial competent. En aquests casos, CaixaBank es compromet a informar els titulars sobre les raons específiques del bloqueig i les mesures que s'han pres.

Què és un compte online sense comissions?

Un compte online sense comissions és una mena de compte bancari que el mateix client s'obre online fent servir el web o l'app de l'entitat bancària. En aquesta mena de comptes, el contracte entre el client i el banc es fa a través d'Internet i, com que és sense comissions, no es cobren comissions d'administració i/o manteniment del compte.

Com puc triar el millor compte corrent sense comissions?

Pots escollir el millor compte bancari en funció de la teva situació i de les teves necessitats. Pots fixar-te en aspectes com ara que sigui online, sense comissions, que puguis treure diners des de múltiples caixers, que estigui associat a una targeta sense cost extra, que tingui una aplicació de qualitat i fàcil d'usar per a tota la teva operativa online, que puguis fer els teus pagaments online o a través de bizum, que puguis fer les teves transferències sense cost.

Els costos més habituals per ús del teu compte corrent, els trobaràs al Document Informatiu de Comissions (DIC). El document està disponible en aquesta pàgina web, accedint a cada tipus de compte, perquè puguis comparar les condicions amb qualsevol altre compte corrent.

El compte online té costos de manteniment?

No, el compte online no té costos de manteniment. A continuació trobaràs els documents amb tota la informació precontractual detallada.

Informació precontractual del compte corrent i de la banca digital

Informació precontractual de la targeta de dèbit

Document informatiu de comissions

Què puc fer amb un compte corrent sense comissions?

En el teu compte bancari sense comissions, pots fer tota l'operativa de qualsevol compte bancari, com ara fer pagaments, rebre ingressos, domiciliar la nòmina, gestionar els rebuts... i no es cobra comissió d'administració o manteniment del compte.

Tinc accés a qualsevol dels caixers de CaixaBank?

Sí, podràs utilitzar qualsevol dels nostres 11.000 caixers.

Què necessito per obrir un compte online?

Per obrir un compte online, necessitaràs:

Un dispositiu amb càmera i bona connexió a Internet

Les teves dades personals: nom, adreça, etc.

Si resideixes a Espanya, necessitaràs la documentació següent.

  • Si tens nacionalitat espanyola, tingues a mà el teu DNI.
  • Si no tens la nacionalitat espanyola i ets resident a Espanya:
    • Si ets de nacionalitat Europea o d'un país de l'espai Schengen, tingues a mà el document d'identitat del teu país o passaport i el certificat de residència a la Unió Europea
    • Si ets de nacionalitat extracomunitària, hauràs de tenir el teu NIE.
  • Si ets autònom, tingues a mà:
    1. La declaració censal d'alta (model 036/037)
    2. Un dels documents següents:
    - Resum anual de l'IVA (model 390)
    - Declaració de l'IRPF (model 100/130)
    - Justificació de la xifra de negoci mitjançant impost d'IVA (model 303)

Com he de presentar el document d'identitat?

Només necessites que el dispositiu amb què faràs la sol·licitud tingui càmera.

Podràs validar la documentació a través del procés segur de videoidentificació:

  • Assegura't d'estar en un lloc ben il·luminat i amb bona connexió.
  • Segueix atentament les instruccions:
    1. Mostra l'anvers del document.
    2. Inclina i mou l'anvers perquè se'n vegin les marques de seguretat.
    3. Ensenya el revers del teu document.
    4. Digues en veu alta el codi que apareixerà en pantalla.
    5. Somriu a càmera!

Què he de saber si comparteixo el meu compte amb altres titulars?

Tots els titulars tenen els mateixos drets i obligacions. Per tant, és important que tots els titulars tinguin algun tipus de control o supervisió del compte.

Com puc accedir a la banca digital CaixaBankNow?

  • Una vegada que l'alta s'hagi completat correctament, rebràs via correu electrònic l'identificador d'accés a la banca digital CaixaBankNow.
  • Pot accedir a CaixaBankNow mitjançant el web de CaixaBank o baixant-te l'app al mòbil.
  • Les claus per accedir a CaixaBankNow són:
    • Identificació: el teu DNI sense lletres.
    • PIN: la contrasenya que vas crear en el procés d'alta.
  • Si no recordes la contrasenya (PIN), hauràs d'adreçar-te a qualsevol de les nostres oficines perquè et facilitin una clau nova.

Si ja ets client i vols començar a utilitzar la banca digital CaixaBankNow, dona't d'alta a CaixaBankNow.

Puc donar-me d'alta online si no resideixo a Espanya?

Les persones no residents a Espanya poden fer alta online a CaixaBank amb el compte Holabank. Tingues a mà el passaport i/o el document d'identitat del teu país. T'indicarem quin necessitarem segons el teu país.

Tens disponible l'alta online per a no residents aquí.

I si un dia vaig a una oficina, què més podré fer?

Si t'identifiques amb el DNI en una oficina de CaixaBank, a més podràs accedir les operacions següents que ara mateix no pots fer:

  • Ingressar en efectiu en caixer més de 600 € mensuals utilitzant la targeta.
  • Ingressar en efectiu en caixer més de 1.000 € anuals sense utilitzar la targeta.

Fer transferències internacionals o transferències nacionals en una altra divisa diferent de l'euro, fins a 999 €.

Quants comptes sense comissions puc obrir?

A CaixaBank pots obrir un únic compte online sense comissions ni condicions.

És necessari domiciliar la nòmina per obrir un Compte Online CaixaBank sense comissions?

No, no és necessari domiciliar la nòmina en aquest compte. Però si ho prefereixes, podràs domiciliar la teva nòmina de manera ràpida i senzilla des de la teva pròpia Banca Digital de CaixaBankNow i a l'oficina. A més, et podràs beneficiar de múltiples avantatges. Consulta més informació aquí.

Es pot obrir un compte conjunt, és a dir, amb més titulars?

Sí, pots contractar el nou compte només per a tu o compartit amb fins a 4 persones, si ja són clients de CaixaBank

Quins són els requisits per obrir un compte bancari a CaixaBank?

És una operativa força ràpida i senzilla. Podràs obrir un compte bancari de persona física, si ets major d'edat. Si resideixes al país, has d'aportar el DNI/NIF o la targeta de resident de nacionalitat estrangera, el NIE. Per als no residents, s'exigeixen certificats de no residència i d'empadronament i passaport.

Quins tipus de comptes bancaris ofereix CaixaBank?

A CaixaBank, tenim diverses classes de comptes, segons el que necessitis. Principalment, dependrà de si l'obres com a persona física o persona jurídica i també variarà en funció de les característiques del client i de la finalitat que tingui.

Puc obrir un compte bancari directament des de l'app?

Sí, pots obrir un nou compte bancari des de l'app. Si ja ets clients, ho podràs fer des de la teva pròpia Banca digital CaixaBankNow (web o app) o a través de l'oficina. Si encara no ets client, podràs obrir el teu compte bancari online i fer-te client aquí.

Què és un compte de pagament bàsic?

Qualsevol persona que no tingui un altre compte de pagament a Espanya té dret a accedir a un compte de pagament bàsic, excepte en determinats casos regulats normativament (Reial decret llei 19/2017, de 24 de novembre). Per disposar d'un compte de pagament bàsic no és obligatori adquirir altres productes o serveis de l'entitat.

Pots consultar més informació i les condicions per a la contractació d'aquest compte al nostre web.

Veure més preguntes freqüents

També et pot interessar

  • Compte Online CaixaBank

    Opera i gestiona les teves finances fàcilment i de manera 100% digital

  • Comptes CaixaBank

    Gaudeix dels avantatges dels comptes de CaixaBank.

  • Canviar de banc

    Portar la teva nòmina o pensió a CaixaBank és ràpid i còmode.

1. Targetes de crèdit emeses per l'entitat de pagament híbrida CaixaBank Payments & Consumer, E.F.C., E.P., S.A.O. (“CPC”), amb domicili en l'avinguda de Manoteras, núm. 20, Edifici París (28050 Madrid). CaixaBank, S.A. actua com a entitat agent de l'emissora de la targeta. El sistema de protecció de fons de clients usuaris de serveis de pagament triat per CPC és el dipòsit en un compte separat obert en CaixaBank, S. A. Concessió de la targeta subjecta a prèvia aprovació per part de CPC. Pots consultar els preus habitualment aplicats als serveis bancaris prestats amb major freqüència (annex 1) a: www.caixabank.es/tarifas

2. El compte no es retribueix. La TAE pot variar segons si el client compleix els requisits de bonificació i en funció del saldo mitjà del client a conseqüència de l'aplicació de comissions per import fix. Compte totalment bonificat: 0% TAE, 0% TIN. La TAE està calculada per a un compte d'un client que compleixi amb els requisits de gratuïtat i que mantingui un saldo mitjà de 5.000 € durant un any. Compte sense bonificar: -4,71% TAE, 0% TIN. La TAE està calculada per a un compte d'un client que no compleixi amb cap requisit de gratuïtat (60 € de comissió/trimestre) i que mantingui un saldo mitjà de 5.000 € durant un any. Tots els titulars dels comptes han de ser persones físiques. S'estendran les reduccions en la quota a tots els comptes en les quals siguis titular. Això implica que, en cas que existeixin cotitulars, els altres cotitulars amb els quals comparteixis comptes podran conèixer la informació sobre el compliment dels requisits de la reducció en la quota, així com per què els apliquen a ells reduccions en la quota pel fet que tu compleixis els requisits detallats.

S'exclouen els comptes HolaBank Living Solutions, Compte En línia CaixaBank, Compte de Pagament Bàsica, imaginBank, comptes en divisa i comptes que pertanyen a col·lectius amb acords especials, que continuaran mantenint les seves condicions particulars.

NRI: 7890-2024/09542

    • Contacta'ns T'ajudem a resoldre els teus dubtes
    • Servei d'Atenció al Client Accedeix per a presentar una reclamació oficial
    • Banca digital El teu banc des del teu ordinador o el teu mòbil
    • Demana cita A través de l'app o la web de CaixaBank
  • Productes

    • Comptes
    • Targetes
    • Préstecs personals
    • Hipoteca
    • Mobilitat i rènting
    • Botiga Facilitea
    • Estalvi
    • Jubilació
    • Inversió
    • Assegurances
    • Alarmes
  • Et pot interessar

    • Canviar de banc
    • Baixa l'app
    • Donatius i crowdfunding
    • Pagaments online
    • Seguretat
    • Cultura financera
    • Tramitar herència
    • Deutor hipotecari vulnerable – CBP
    • Acció Social
    • Productes sostenibles
  • Informació corporativa

    • Web corporatiu (obre en una finestra nova)
    • CaixaBank Research (obre en una finestra nova)
    • Premis i reconeixements (obre en una finestra nova)
    • Actualitat
    • Sostenibilitat (Obre en una finestra nova)
    • Treballa amb nosaltres (obre en una finestra nova)
    • Accessibilitat
    • CAS
    • CA
    • ENG
    • FRA
    • DEU
    • VAL
    • EUS
    • GAL

© CaixaBank, S.A. 2025

  • Política de galetes
  • Privacitat (Obre en una finestra nova)
  • Avís legal
  • Tarifes i informació d'interès
  • MiFID
  • Informació legal sobre CaixaBank, S.A.
  • Sello de Excelencia EFQM (Abre en ventana nueva)
  • Western Europe
  • Banco más innovador (Abre en ventana nueva)
  • Certificación ISO
  • AQmetrix
Obrir compte corrent