Abans de continuar, t'expliquem per a què utilitzem les cookies. Aquest lloc web de CaixaBank recull dades sobre la teva navegació a través de cookies pròpies i de tercers, que analitzem per:

  • Millorar el nostre lloc web, els nostres productes i els nostres serveis.
  • Personalitzar-te el contingut (per exemple, amb recomanacions de vídeos per a tu).
  • Personalitzar-te la publicitat que visualitzes sobre els nostres productes o serveis.

La personalització de continguts i de publicitat està basada en un perfil teu creat a partir de les teves dades de navegació (per exemple, quins apartats de la nostra pàgina visites). Pots obtenir més informació sobre l'ús de cookies a la nostra Política de galetes.

Configura les galetes
Rebutjar
Acceptar
  • Particulars
  • Empreses
  • CA
    Idioma català. Prem per canviar

    Idioma català. Prem per canviar

    Tancar
    • Castellà
    • Català
    • Euskara
    • Galego
    • Valencià
    • Deutsch
    • English
    • Français
Fes-te client

CaixaBank (Anar a Inici)

Accés Fes-te client

CaixaBank (Anar a Inici)

    • Comptes
      • Compte online sense comissions
      • Compte jove
      • Compte per a menors
      • Compte corrent
      • Compte de pagament bàsic
    • Targetes
      • Targetes per a compres
      • Targetes per viatjar
      • Altres targetes
    • Canviar de banc
      • Domiciliar nòmina
      • Domiciliar pensió
    • Banca Digital
    • Gestor
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Préstecs personals
      • Préstec personal
      • Préstec per cotxe i moto
      • Préstec per a reformes
      • Préstec per a electrònica
      • Préstec per a estudis
    • Hipoteques
      • Simulador d'hipoteques
      • Hipoteca CasaFàcil
      • Hipoteca Eficient
      • Facilitea Casa
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Estalvi
      • La Meva Guardiola
      • Depòsit bonificat
      • CaixaFutur
      • CABK Estalvi Garantit
    • Jubilació
      • MyBox Jubilació
      • Plans de pensions
      • Simulador de plans
      • Assegurances d’estalvi
    • Inversió
      • Fons d'inversió
      • Carteres d'inversió
      • Borses i Mercats
      • Inversió OCEAN
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Assegurances
      • MyBox
      • Assegurances salut i dental
      • Assegurances llar
      • Assegurances vida
      • Assegurances cotxe i moto
      • Altres assegurances
    • Alarmes i protecció
      • Alarma de llar
      • Protecció sènior
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

    • Facilitea Casa
    • Mobilitat i rènting
      • Rènting
      • Vehicles d'ocasió
      • Valora el teu cotxe
    • Botiga Facilitea
      • Telefonia
      • Electrònica
      • Protecció
      • Mobilitat
      • Llar
      • Esports i oci
    • Donatius
      • Pagaments online
      • Descomptes Moments
      • CaixaBankTalks
      • CaixaBank Xperience
      • Seguretat
      • Sostenibilitat
    • Encara no ets client? Descobreix el Compte online

      Fes-te'n client

Fes-te client Accés
 
  • ...Buscant!

    Aviat et mostrarem els resultats

  • Segueix amb la teva cerca

    Més resultats

  • Accessibilitat
Accessibilitat
Mover a la izquierda
  • Declaració d’accessibilitat

Mover a la derecha

Accessibilitat i inclusió financera

Sàpigues en què consisteix l'accessibilitat i el compromís social de CaixaBank.

Què és l'accessibilitat per al Grup CaixaBank?

L'accessibilitat és crucial per a CaixaBank perquè garanteix que tots els clients, independentment de les seves capacitats físiques o tecnològiques, puguin accedir i utilitzar els seus serveis de manera efectiva. Això promou la inclusió social i la igualtat d'oportunitats, cosa que millora la satisfacció dels nostres clients. A més, complir les normatives d'accessibilitat reforça el nostre compromís com a organització responsable i compromesa amb la diversitat i la inclusió.

Consulta el detall de les millores d'accessibilitat que hem implementat en els diferents àmbits:

Atenció accessible

Estem treballant per a que els nostres contractes i documents siguin més comprensibles.

Accessibilitat a les oficines

Eliminació de barreres (cota zero) i facilitat de contacte personal.

Accessibilitat en caixers

Treballem per adaptar totes les operacions dels caixers automàtics al màxim nivell d'accessibilitat.

Accessibilitat web

Complim les recomanacions que dicta la Web Accessibility Initiative (WAI).

Compromís amb els nostres proveïdors

Ens assegurem que els nostres proveïdors compleixin els estàndards d’accessibilitat.

Productes accessibles

Oferim productes dissenyats per afavorir l’autonomia de tots els nostres clients.

Vols saber-ne més?

Mover listado a la izquierda
  • Atenció accessible

  • Accessibilitat a les oficines

  • Accessibilitat en caixers

  • Accessibilitat digital

  • Accessibilitat i Obra Social

  • Compromís amb els nostres proveïdors

  • Productes accessibles

Mover listado a la derecha

Comunicació i llenguatge accessibles a les oficines

Estem treballant perquè els nostres contractes i documents siguin més comprensibles. Per això, hem adaptat els principals contractes i documents a un llenguatge clar i accessible.

Per garantir que els documents que posem a disposició dels clients utilitzin un llenguatge clar, hem aplicat una metodologia de redacció i una escala de llegibilitat que ens permet verificar que el llenguatge s’adapta a un nivell B2 dins del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües. El nostre objectiu és que tots els documents siguin PDF accessibles, clars i comprensibles per a tothom.

Servei d’interpretació en llengua de signes

Hem posat en marxa a les oficines un nou servei destinat a l’atenció de persones amb discapacitat auditiva. La iniciativa, anomenada SVisual, permet als clients rebre informació sobre serveis financers mitjançant un sistema de videointerpretació simultània en llengua de signes, gràcies a un intèrpret especialitzat.

Aquest servei garanteix que les cites amb persones amb discapacitat auditiva es desenvolupin amb fluïdesa, millora la transparència, fomenta l’autonomia i evita errors per males interpretacions. A més, gràcies a SVisual, es poden oferir propostes d’inversió o finançament complexes de manera clara i concisa.

SVisual és un servei gratuït. Les persones interessades poden sol·licitar cita prèvia enviant un correu al seu gestor o a través de l’app CaixaBankNow.

Accessibilitat física a les nostres oficines

Les nostres oficines estan dissenyades per ser accessibles físicament, amb rampes d'accés, portes automàtiques i taulells adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Aquest enfocament inclusiu assegura que tots els nostres clients puguin accedir als nostres serveis de manera còmoda i autònoma.

Compromís amb l'accessibilitat en caixers automàtics

Actualment, el 100% dels nostres caixers a Espanya estan dissenyats per ser accessibles, incorporant funcionalitats com vídeos d'ajuda en llenguatge de signes, opcions guiades per veu per a persones amb discapacitat visual, menús fàcils d'entendre i pantalles amb alt contrast. Aquestes característiques asseguren que els nostres serveis siguin inclusius i accessibles per a tots.

Innovació i millora contínua

En el nostre compromís amb l'accessibilitat, participem en programes com APSIS4all, que busquen desenvolupar tecnologies perquè totes les persones, independentment de les seves necessitats, puguin operar de manera autònoma als nostres caixers automàtics

Estem treballant per fer evolucionar l'accessibilitat cap a un menú de les operatives disponibles en caixers universalment accessibles sense que calgui fer l'activació prèvia d'un menú d'alt contrast o d'un menú guiat per veu.

Els nostres menús d'accessibilitat en caixers permeten l'activació d'alt contrast i d'un menú guiat per veu dels menús combinant aquestes funcionalitats amb un teclat braille que permet la interacció per part dels clients amb discapacitat visual.

  • Consulta el detall sobre el menú d'alt contrast
  • Consulta el detall sobre el menú guiat per veu  
  • Declaració d'accessibilitat de caixers CaixaBank

Compromís amb l'accessibilitat digital

Estem compromesos amb la creació d'una experiència digital inclusiva per a tots els nostres clients. Implementem estàndards d'accessibilitat reconeguts internacionalment, com les Directrius per a l'accessibilitat del contingut web (WCAG), per assegurar que els nostres serveis digitals siguin accessibles per a tots.

Això inclou la incorporació de funcions com la navegació per teclat, la compatibilitat amb lectors de pantalla i l'optimització de contrast de colors.

El nostre objectiu és proporcionar una experiència digital sense barreres, per permetre que tots els usuaris accedeixin als nostres serveis de manera eficient i còmoda, per això estem treballant per aconseguir el nivell AA de l'estàndard de les WCAG 2.2. en totes les nostres webs i apps.

Accessibilitat i Obra Social

A través de la seva Obra Social, CaixaBank, caracteritzada per tenir un fort compromís social i una vocació de servei i treball a favor de l'interès general, duu a terme activitats de caràcter social, educatiu, cultural, científic i mediambiental. Seguint amb l'esperit de donar resposta a les necessitats socials sense excloure ningú, l'Obra Social dissenya totes les pàgines del seu portal de manera accessible. Per complir els requisits marcats per la WAI, s'han aplicat els estàndards web en la construcció de les pàgines del portal mitjançant HTML per al contingut i CSS per a l'aparença. A més, s'han introduït:

  • Aplicacions i ajuts per a la navegació.
  • Avisos de noves finestres.
  • Avisos de canvi de format.
  • Ajuts per visualitzar els continguts.
  • Augment i reducció de la mida de lletra.
  • Canvi dels colors de fons o text.
  • Textos alternatius en imatges.
  • Enllaços clars i concisos perquè es puguin entendre fora de context.
  • Adaptació de navegadors parlats.
  • Vídeos accessibles amb subtitulació i amb contingut alternatiu.

Selecció rigorosa de proveïdors

Ens assegurem que tots els proveïdors amb qui treballem compleixin els estàndards d’accessibilitat establerts, com les Directrius d’Accessibilitat per al Contingut Web (WCAG). Aquest compromís garanteix que els productes i serveis que adquirim siguin accessibles per a tots els clients.

Col·laboració i formació

Fomentem una col·laboració estreta amb els proveïdors perquè comprenguin i apliquin les millors pràctiques d’accessibilitat. Oferim recursos i formació per ajudar-los a millorar de manera contínua els seus productes i serveis. Mantenim un diàleg obert i constant per afrontar reptes i garantir que es compleixin les nostres expectatives d’accessibilitat.

CaixaBank, a través de la seva filial CaixaBank Payments & Consumer, comercialitza a Espanya la targeta Visa amb codi Braille, per facilitar que les persones amb discapacitat visual puguin fer compres amb autonomia. Desenvolupada en col·laboració amb ONCE i Visa, aquesta solució s’aplica a les targetes Visa MyCard de CaixaBank. Actualment, moltes persones amb discapacitat visual fan compres en línia, però sovint depenen d’altres per introduir les dades de la targeta (número, caducitat i CVV). Això limita la seva autonomia i pot suposar un risc per a la seguretat.

Pack Braille per facilitar-ne l’ús diari

La nova targeta té el mateix disseny i prestacions que qualsevol altra targeta de CaixaBank Payments & Consumer, però amb la informació clau impresa en Braille. Els clients disposen d’un pack de dues targetes: Una targeta estàndard amb pagament sense contacte per a comerços físics i caixers, amb una muesca per facilitar-ne la manipulació. Una segona targeta amb totes les dades (número, caducitat i CVV) en Braille per a compres en línia.

Vols més informació sobre aquesta targeta?

Consulta tota la informació sobre la targeta braille.

Declaració d'accessibilitat dels nostres canals

  • Declaració d'accessibilitat del web de CaixaBank
  • Declaració d'accessibilitat de l'app de CaixaBank
  • Declaració d'accessibilitat de la banca digital de CaixaBank
  • Declaració d'accessibilitat de caixers de CaixaBank
  • Declaración de accesibilidad de la web Corporativa de CaixaBank

 

Si tens algun dubte o suggeriment sobre accessibilitat, pots enviar-nos un missatge a soporte.discapacidad.accesibilidad@caixabank.com o truca'ns al 938872525 o al 900404090.

Units per la inclusió - Grup CaixaBank i Grup ONCE

La teva activitat diària, més accessible

  • Servei de traducció simultània de llengua de signes

    Coneix SVisual, per a persones amb discapacitat auditiva.

  • Correos Cash

    Treu diners de la manera més còmoda fins i tot sense sortir de casa amb una trucada i prou.

  • Oficines mòbils

    Arribem al voltant de 800 municipis a Espanya per evitar l'exclusió financera.

  • Compromís Sèniors

    Reforcem el nostre compromís d'atenció amb la nostra gent gran, que ofereix assessorament i productes especialitzats

També et pot interessar

  • Acció social

    Coneix el nostre propòsit de construir una societat més solidària.

  • Donatius

    Fes el teu donatiu o participa en un finançament col·lectiu solidari.

  • Banca digital

    Totes les teves operacions sense sortir de casa amb l'ordinador o el mòbil.

       

Es poden consultar les condicions de contractació a qualsevol oficina CaixaBank. Informació subjecta a les condicions generals, particulars i especials de cada pòlissa, i també a les condicions de subscripció i contractació.

    • Contacta'ns T'ajudem a resoldre els teus dubtes
    • Servei d'Atenció al Client Accedeix per a presentar una reclamació oficial
    • Banca digital El teu banc des del teu ordinador o el teu mòbil
    • Demana cita A través de l'app o la web de CaixaBank
  • Productes

    • Comptes
    • Targetes
    • Préstecs personals
    • Hipoteca
    • Mobilitat i rènting
    • Botiga Facilitea
    • Estalvi
    • Jubilació
    • Inversió
    • Assegurances
    • Alarmes
  • Et pot interessar

    • Canviar de banc
    • Baixa l'app
    • Donatius i crowdfunding
    • Pagaments online
    • Seguretat
    • Cultura financera
    • Tramitar herència
    • Deutor hipotecari vulnerable – CBP
    • Acció Social
    • Productes sostenibles
  • Informació corporativa

    • Web corporatiu (obre en una finestra nova)
    • CaixaBank Research (obre en una finestra nova)
    • Premis i reconeixements (obre en una finestra nova)
    • Actualitat
    • Sostenibilitat (Obre en una finestra nova)
    • Treballa amb nosaltres (obre en una finestra nova)
    • Accessibilitat
    • CAS
    • CA
    • ENG
    • FRA
    • DEU
    • VAL
    • EUS
    • GAL

© CaixaBank, S.A. 2025

  • Política de galetes
  • Privacitat (Obre en una finestra nova)
  • Avís legal
  • Tarifes i informació d'interès
  • MiFID
  • Informació legal sobre CaixaBank, S.A.
  • Sello de Excelencia EFQM (Abre en ventana nueva)
  • Western Europe
  • Banco más innovador (Abre en ventana nueva)
  • Certificación ISO
  • AQmetrix