Otros perfiles
Correos Cash1 et permet obtenir diners en efectiu sense necessitat d'acudir a una oficina o caixer de CaixaBank, rep-ho a casa amb tan sols una crida.
Telefona al 900 40 40 90.
Avantatges d'utilitzar Correos Cash
Total cobertura geogràfica
Arribem fins a entorns rurals que no tenen sucursals bancàries ni caixers.
Còmode i ràpid
Tan sols necessites fer una crida per a obtenir els teus diners a casa.
Procés segur
Correos validarà la teva identitat en el lliurament.
1. Truca i realitza la sol·licitud per a retirar diners.
Telèfon general 900 40 40 90
Telèfon Sènior 900 365 065
2. Confirmarem les teves dades i registrarem la teva sol·licitud.
3. Correos et portarà els teus diners i el resguard a casa teva.
Si no estàs en el teu domicili, podràs recollir-lo en una oficina de Correos.
Vols rebre diners a domicili?
Sol·licita-ho telefonant al 900 40 40 90 o al 900 365 065.
Preguntes freqüents servei Correos Cash
Qualsevol client de CaixaBank des de qualsevol lloc d'Espanya.
El teu import per sol·licitud pot estar entre 60 € i 499,99 €.
La comissió de Correos pel servei Correos Cash és de 7,15 €, per part de CaixaBank no hi haurà comissió addicional.
El carter et deixarà un avís de l'intent de repartiment i tindràs fins al dia 25 del mes següent per a recollir els teus diners en Correos. Si no pots desplaçar-te, cancel·la el servei trucant al telèfon de CaixaBank.
Els diners es lliuraràn a casa teva per part d'un carter en un termini màxim de 3 dies hàbils.
En el moment de la sol·licitud l'import sol·licitat queda retingut en el teu compte. El càrrec en el teu compte corrent del preu del servei per Correos es produirà generalment l'endemà a la sol·licitud telefònica.
Quan el carter procedeixi al lliurament de l'efectiu hauràs de demostrar la teva identitat, aportant-li la teva identificació (DNI, NIE o passaport).
Si en el moment del lliurament no et trobes a la teva casa, Correus et deixarà un avís perquè puguis acudir a qualsevol de les seves oficines a Espanya a retirar-lo fins al dia 25 del següent mes des de l'intent de lliurament. Si en el termini establert no acudeixes a una oficina de Correos, l'import sol·licitat deixarà d'estar retingut. En cap cas es retornarà el preu del servei de lliurament a la teva casa prestat per Correos.
Disposes de la possibilitat de cancel·lar en dos moments diferents
En el dia de la sol·licitud del servei, i sempre que Correos no hagi iniciat el repartiment. En aquest cas, s'entendrà anul·lada l'operació sol·licitada i deixarà d'estar l'import retingut i no es carregarà el preu del servei de lliurament a la teva casa.
Durant el temps que els diners queda a la teva disposició en qualsevol Oficina de Correos una vegada que el carter ha intentat el lliurament a la teva casa. En aquest cas et retornarem l'import sol·licitat, però no del preu atès que el servei de lliurament s'ha prestat per part de Correos.