L'experiència ens ha ensenyat que si segueixes uns consells ben senzills pots millorar la teva seguretat. Com a experts en la matèria, t'ajudarem.
Enviarem al teu correu electrònic, de manera periòdica, un butlletí amb consells, informació sobre novetats i notícies de seguretat perquè estiguis sempre informat.
Podràs consultar tota aquesta informació a l'apartat de seguretat del web de particulars de CaixaBank.
També podrem remetre't alertes de seguretat per SMS si detectem que es fan operacions inusuals des de la teva banca digital o les teves targetes.
3. Volem que no perdis mai el control
T'informarem de les situacions que poden afectar el funcionament de la teva banca digital CaixaBankNow o de les teves targetes a través del canal de comunicació que considerem més idoni perquè puguis adoptar mesures a temps i evitar-te perjudicis i molèsties (SMS, correu electrònic, notificacions push, etc.).
Tens la possibilitat de limitar operatives de les teves targetes, com ara reintegraments en efectiu en caixers, compres a internet o en determinats sectors d'activitat, per adaptar les condicions d'ús de la targeta a les teves necessitats. També pots bloquejar temporalment les teves targetes. Pots accedir a aquestes funcionalitats des de CaixaBankNow/targetes/Consultes i gestions/opcions: CaixaBank protect - Control d'ús o bloquejar targetes.
4. Necessitem el teu número de telèfon mòbil i la teva adreça electrònica actualitzats
El teu telèfon mòbil i la teva adreça electrònica seran necessaris perquè puguis continuar operant amb la teva banca digital CaixaBankNow o amb les teves targetes.
Pots actualitzar aquestes dades sense moure't de casa: accedeix a la banca digital CaixabankNow, cerca l'apartat de configuració a la part superior dreta, accedeix a “modificar les meves dades personals”, després a “modificar telèfons” o “modificar adreça electrònica” i afegeix-hi o modifica-hi aquestes dades.
També pots actualitzar-les anant a la teva oficina.
Nous drets
La nova normativa et concedeix nous drets, com per exemple:
- Dret de devolució incondicional de rebuts durant les primeres vuit setmanes des del seu càrrec en un compte.
- Dret a obtenir una resposta a les reclamacions que puguis plantejar davant el Servei d'Atenció al Client dins un termini màxim de quinze dies feiners, prorrogable fins a un mes en casos excepcionals, sempre que et comuniquem el motiu de la pròrroga.