Amb l'entrada en vigor de la nova Directiva europea de serveis de pagament (PSD2) es requereixen nous requisits de seguretat en les compres que facis en comerç electrònic. Per això, d'aquí a uns mesos, hauràs de validar la teva identitat per autoritzar les compres que facis en comerç electrònic. Podràs fer-ho a través de l'aplicació CaixaBankNow:
Configura-ho en 1 minut
I estrena signatura digital!
Accedeix-hi
Introdueix les teves claus d'accés a
CaixaBankNow
Valida
Amb el teu antic mètode de signatura, amb el
codi d'activació que pots obtenir
a la teva oficina o mitjançant un correu electrònic
Confirma
T'enviarem un codi per SMS. És important que tinguis el teu número de
mòbil actualitzat al perfil personal de
CaixaBankNow
Quan facis una compra en línia, rebràs un avís a l'app de CaixaBankNow del teu mòbil.
Prem sobre l'avís o entra a l'aplicació de CaixaBankNow.
Autoritza el pagament a través de l'aplicació.
Torna a la pàgina del comerç i finalitza la teva compra. .
Si no tens CaixaBankNow app, pots baixar-la a l'enllaç següent: Baixar CaixaBankNow app
Si ja tens CaixaBankNow app, comprova que tens les notificacions activades en la ruta següent:
Què necessites? --> Configuració i El meu perfil --> Configuració --> Gestionar notificacions
És important que tinguis les notificacions activades al teu dispositiu mòbil per poder rebre avisos que t'ajudaran en el moment d'autoritzar les teves compres.
No recordes la teva clau d'accés a la banca digital?
Si no recordes la teva clau d'accés de banca digital necessària per entrar a l'aplicació, pots fer-ho a www.caixabank.es --> menú superior dreta «Has oblidat les teves claus d'accés?». Necessitaràs tenir a mà la teva targeta de crèdit
Recomanacions per reforçar la seguretat en els teus mitjans de pagament
- En cas de pèrdua del teu dispositiu mòbil, has de trucar al servei d'Atenció de CaixaBankNow (900 40 40 90) i bloquejarem el teu identificador de CaixaBankNow.
- És important que tinguem actualitzat el teu telèfon mòbil i la teva adreça de correu electrònic. Són els mitjans amb els quals ens comunicarem amb tu en cas que detectem qualsevol incidència que pugui afectar la teva seguretat. Pots actualitzar les teves dades entrant a CaixaBankNow, a Configuració (part superior dreta) > Modificar les meves dades personals > Modificar telèfons o Modificar correu electrònic.
- I recorda que, si detectes una operació sospitosa en alguna de les teves targetes, tu mateix pots limitar-ne l'operativa, com ara reintegraments en caixers o compres per Internet, i bloquejar temporalment les teves targetes d'una manera fàcil i ràpida. Consulta aquí més informació per saber com fer-ho.