Fes-te client: Preguntes més freqüents
Índex de preguntes
-
Quins avantatges té fer-se client per internet?
-
Què necessito per donar-me d'alta?
Per donar-t'hi d'alta necessites:
- Bona connexió a Internet.
- Les teves dades personals: nom, adreça, etc.
- La teva documentació.
- Si tens nacionalitat espanyola, tingues a mà el teu DNI.
- Si no tens la nacionalitat espanyola i ets resident a Espanya:
- Si ets de nacionalitat europea o d'un país de l'espai Schengen, tingues a mà el document d'identitat del teu país o passaport i el certificat de residència a la Unió Europea.
- Si ets de nacionalitat extracomunitària, has de tenir el teu NIE.
- Si ets autònom, tingues a mà:
- La declaració censal d'alta (model 036/037)
- Un dels documents següents:
- Resum anual de l'IVA (model 390)
- Declaració de l'IRPF (model 100/130)
- Justificació de la xifra de negoci a través de l'impost d'IVA (model 303)
-
Ara no disposo de les imatges del meu document d’identitat
Si el dispositiu amb el qual fas la sol·licitud té càmera, pots capturar-les des del teu dispositiu durant el procés.
Si per contra, el teu dispositiu no permet capturar imatges, pots generar la imatge del teu document d'identitat a través d'algun mitjà extern com ara càmera de fotos, smartphone o escàner, i desar-la al teu ordinador per completar aquest formulari de sol·licitud.
-
Tinc problemes per validar el meu document d’identitat
Si tens previst validar el teu document d'identitat a través del procés de vídeo:
- Assegura't d'estar en un lloc ben il·luminat i amb bona connexió.
- Segueix atentament les instruccions:
- Mostra l'anvers del document.
- Inclina i mou l'anvers perquè se'n vegin les marques de seguretat.
- Mostra el revers del document.
- Digues en veu alta el codi que apareixerà en pantalla.
- Somriu a la càmera!
Si per contra estàs intentant pujar una imatge del teu document d'identitat, consulta les recomanacions per pujar-hi la imatge per garantir que puguem validar correctament la teva documentació.
-
He emplenat el formulari i no he rebut cap correu electrònic
Si fa menys de 48 hores que vas emplenar el formulari, rebràs un correu electrònic informant-te dels passos següents.
Si fa més de 48 hores i encara no hem contactat amb tu:- Comprova la carpeta de correu no desitjat/spam.
- Contacta amb nosaltres al telèfon 900 300 900 per validar que el correu electrònic que vas indicar a la sol·licitud és correcte.
-
Com puc accedir a la banca digital CaixaBankNow?
- Un cop l'alta s'hagi completat correctament, rebràs un correu electrònic amb l'identificador d'accés a la teva banca digital CaixaBankNow.
- Per accedir a CaixaBankNow, has d'introduir-hi:
- Identificació: el teu DNI sense lletres.
- PIN: la contrasenya que vas triar en el procés d'alta.
- Si no recordes la contrasenya (PIN), t'has d'adreçar a qualsevol de les nostres oficines perquè et facilitin una clau d'accés nova.
- Per a poder signar totes les operacions que realitzis a CaixaBankNow, hauràs de descarregar l'app CaixaBank Sign.
Entra amb les mateixes claus que tens a CaixaBankNow.
Més informació de CaixaBank Sign
Baixa-la a
-
I si un dia vaig a una oficina, què més podré fer?
Si t'identifiques amb el teu DNI en una oficina de CaixaBank, a més podràs fer les operacions següents que ara mateix no pots fer per motius de seguretat:
- Ingressar en efectiu en caixer més de 600 € mensuals utilitzant la targeta
- Ingressar en efectiu en caixer més de 1.000 € anuals sense utilitzar la targeta
- Fer transferències internacionals o transferències nacionals en una altra divisa diferent de l'euro