Avantatges principals de l’assegurança MyBox Salut
Posem a la teva disposició un ampli quadre mèdic i plans de detecció precoç de malalties amb una quota mensual sense pujades durant els tres primers anys1.
Posem a la teva disposició un ampli quadre mèdic i plans de detecció precoç de malalties amb una quota mensual sense pujades durant els tres primers anys1.
Revisió mèdica gratuïta
Una a l’any, adaptada a l’edat de cada assegurat.
Cobertura dental integral
Més de 185 clíniques dentals pròpies, on accedir a 46 serveis gratuïts i beneficiar-te d'un 10% de descompte en franquícies d'ortodòncia i implantologia.
Assistència en viatge a l’estranger
Fins a 30.000 € sense cost addicional.
Compromisos MyBox Salut
Agilitat en autoritzacions i en la gestió dels reemborsaments.
Coneix en detall tot el que t’ofereix MyBox Salut.
Aplicable per a qualsevol autorització mèdica, gestionada a través de CaixaBankNow o de l’Àrea client d’Adeslas.es, per accedir als serveis d’assistència sanitària.
Aplicable per a les sol·licituds de reemborsament de despeses que es gestionin a través de CaixaBankNow o de l’Àrea client d’Adeslas.es, així que rebem la teva sol·licitud de reemborsament juntament amb la documentació completa.
Aplicable per a les sol·licituds de reemborsament de despeses que es gestionin a través de CaixaBankNow o de l’Àrea client d’Adeslas.es, així que rebem la teva sol·licitud de reemborsament juntament amb la documentació completa.
En cas d’incompliment en els terminis indicats, posem a la teva disposició el telèfon 91 991 78 21 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, sol·licitar una compensació econòmica de 200 €.
Accedeix a tots els serveis digitals per tenir cura de la teva salut des de l'app de CaixaBank o des de la teva Àrea Client d'Adeslas.
Quadre mèdic
Troba els professionals i centres mèdics més propers, demana cita on-line i accedeix a consultes no presencials.
Autoritzacions
Tingues a mà el taló del centre mèdic per poder adjuntar els documents on-line i fer el seguiment de la teva sol·licitud.
Reemborsaments
Adjunta la documentació completa, indica el compte per al reemborsament i fes el seguiment del mateix.
Targeta digital
Accedeix a la teva targeta des del mòbil i identifica't amb ella en els centres mèdics.
Orientació mèdica general
Parla amb un metge des d’on siguis per telèfon, xat, videotrucada o correu electrònic.
Orientació mèdica psicoemocional
Aprèn a gestionar bé les emocions gràcies als nostres psicòlegs des de qualsevol lloc.
Orientació mèdica infantil
Resol tots els dubtes que tinguis sobre la salut dels més petits.
Programes de salut personalitzats
Plans d’estil de vida, prevenció i cures (càncer, diabetis, malalties cardiovasculars, hipertensió, salut respiratòria i trastorns d’esquena).
1. Entra al detall de la teva assegurança i fes clic a “Accedeix a la teva salut”.
2. La primera vegada que accedeixis a les teves operatives de salut, et demanarem per seguretat que confirmis les teves dades personals.
3. Seràs dirigit a la teva Àrea Client de Salut, on trobaràs tots els teus serveis digitals de salut.
Sabem que hi ha alguns conceptes de l’assegurança que poden ser complicats d’entendre, per això, a continuació t’expliquem alguns termes tècnics que et permetran comprendre millor la teva assegurança de salut: