• logotip Salt a aquesta secció
  • Cobertures Salt a aquesta secció
  • Compromisos Salt a aquesta secció
  • logotip Salt a aquesta secció
  • Els teus serveis digitals Salt a aquesta secció
  • Glossari terminològic Salt a aquesta secció

Avantatges principals de l’assegurança MyBox Salut

Posem a la teva disposició un ampli quadre mèdic i plans de detecció precoç de malalties amb una quota mensual sense pujades durant els tres primers anys1.

Revisió mèdica gratuïta

Una a l’any, adaptada a l’edat de cada assegurat.

Cobertura dental integral

Més de 185 clíniques dentals pròpies, on accedir a 46 serveis gratuïts i beneficiar-te d'un 10% de descompte en franquícies d'ortodòncia i implantologia.

Assistència en viatge a l’estranger

Fins a 30.000 € sense cost addicional.

Compromisos MyBox Salut

Agilitat en autoritzacions i en la gestió dels reemborsaments.

Guia pràctica de la teva assegurança

Coneix en detall tot el que t’ofereix MyBox Salut.

El millor servei, gràcies als nostres compromisos

Autoritzacions mèdiques amb resposta en un màxim de dos dies hàbils2

Aplicable per a qualsevol autorització mèdica, gestionada a través de CaixaBankNow o de l’Àrea client d’Adeslas.es, per accedir als serveis d’assistència sanitària.

Reemborsament de despeses en rehabilitació, fisioteràpia i podologia en un màxim de tres dies hàbils3

Aplicable per a les sol·licituds de reemborsament de despeses que es gestionin a través de CaixaBankNow o de l’Àrea client d’Adeslas.es, així que rebem la teva sol·licitud de reemborsament juntament amb la documentació completa.

Reemborsament de despeses en farmàcia extrahospitalària en un màxim de tres dies hàbils3

Aplicable per a les sol·licituds de reemborsament de despeses que es gestionin a través de CaixaBankNow o de l’Àrea client d’Adeslas.es, així que rebem la teva sol·licitud de reemborsament juntament amb la documentació completa.

En cas d’incompliment en els terminis indicats, posem a la teva disposició el telèfon 91 991 78 21 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, sol·licitar una compensació econòmica de 200 €.

Els teus serveis digitals

Accedeix a tots els serveis digitals per tenir cura de la teva salut des de l'app de CaixaBank o des de la teva Àrea Client d'Adeslas.


Quadre mèdic

Troba els professionals i centres mèdics més propers, demana cita on-line i accedeix a consultes no presencials.


Autoritzacions

Tingues a mà el taló del centre mèdic per poder adjuntar els documents on-line i fer el seguiment de la teva sol·licitud.


Reemborsaments

Adjunta la documentació completa, indica el compte per al reemborsament i fes el seguiment del mateix.


Targeta digital

Accedeix a la teva targeta des del mòbil i identifica't amb ella en els centres mèdics.


Orientació mèdica general

Parla amb un metge des d’on siguis per telèfon, xat, videotrucada o correu electrònic.


Orientació mèdica psicoemocional

Aprèn a gestionar bé les emocions gràcies als nostres psicòlegs des de qualsevol lloc.


Orientació mèdica infantil

Resol tots els dubtes que tinguis sobre la salut dels més petits.


Programes de salut personalitzats

Plans d’estil de vida, prevenció i cures (càncer, diabetis, malalties cardiovasculars, hipertensió, salut respiratòria i trastorns d’esquena).

A continuació, et mostrem com accedir als teus serveis digitals des de CaixaBankNow:

1. Entra al detall de la teva assegurança i fes clic a “Accedeix a la teva salut”.


2. La primera vegada que accedeixis a les teves operatives de salut, et demanarem per seguretat que confirmis les teves dades personals.

3. Seràs dirigit a la teva Àrea Client de Salut, on trobaràs tots els teus serveis digitals de salut.


El teu glossari terminològic

Sabem que hi ha alguns conceptes de l’assegurança que poden ser complicats d’entendre, per això, a continuació t’expliquem alguns termes tècnics que et permetran comprendre millor la teva assegurança de salut: