Otros perfiles
Només has d'arrossegar el fitxer des de la seva ubicació al teu ordinador, i el nostre motor de reconeixement detectarà automàticament el tipus de fitxer que vols enviar.
Si no tens contractat l'enviament d'aquest tipus de fitxer, veuràs un missatge d'error i hauràs de contactar amb la teva oficina perquè te l'activi.
En el moment de l'enviament, es farà una validació del fitxer i, si s'ha produït algun error, veuràs una finestra amb el detall.
Per comprovar l'estat i gestionar fitxers enviats i en procés:
-
Selecciona la pestanya "Fitxers".
-
Selecciona l'opció "Enviament de fitxers" del menú lateral.
-
Accedeix a "Comprovar estat".
A la columna “Estat”, podràs comprovar la situació dels fitxers enviats.
Quins són els estats en què pot estar un fitxer?
-
"Falta completar signatura": El fitxer s'ha enviat, però encara no ha estat signat per totes les persones necessàries. Si no se signa, caducarà al cap d'11 dies.
-
"Pendent d'acceptació": S'han completat totes les signatures i estem validant el fitxer. El fitxer pot estar en aquest estat entre 30 i 90 minuts.
-
"Aturat Reintentar Operació": El fitxer enviat ha estat signat per totes les persones, però pel seu import supera els límits del seu contracte. Contacta amb la teva oficina perquè augmenti els límits i torna a processar-lo amb l'opció ‘Reintentar operació’. No cal enviar ni signar el fitxer una altra vegada.
-
"Acceptat": El fitxer ha estat enviat, signat i acceptat, esperant al venciment o data d'abonament de les ordres. El pots gestionar des de “Gestió de remeses”.
-
"Rebutjat": El fitxer conté alguna incoherència que no en permet el processament. Les causes més comunes són: que es consideri duplicat o que no hi hagi prou saldo al compte de càrrec. El fitxer es descarta, per la qual cosa hauràs de tornar a enviar i signar el fitxer.
-
"Anul·lat": Un dels signants ha anul·lat el fitxer abans de la seva signatura. El fitxer es descarta, per la qual cosa hauràs de tornar a enviar el fitxer.
Una vegada el fitxer estigui en estat “Acceptat”, podràs gestionar-lo des de:
- Selecciona la pestanya “Fitxers”
- Selecciona l'opció “Gestió de remeses” del menú lateral.
NRI: 22909-2023-17195